OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ
W STARYM MIEŚCIE
z dnia 21 sierpnia 2024 roku
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Starym Mieście ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze:
Inspektor ds. świadczeń rodzinnych
w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Starym Mieście,
ul. Lisiecka 15a, 62-571 Stare Miasto
1. Wymagania niezbędne (konieczne do podjęcia pracy na stanowisku):
1) Obywatelstwo polskie.
2) Wykształcenie wyższe na kierunku administracyjno-ekonomicznym, mile widziane ukończone kursy pracownika administracyjno-biurowego, a także w zakresie pracy socjalnej.
3) Staż pracy: minimum czteroletni staż pracy na podobnym stanowisku lub w jednostkach administracji samorządowej.
4) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych.
5) Brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6) Nieposzlakowana opinia.
7) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na powyższym stanowisku.
8) Znajomość przepisów prawa związanego z problematyką na stanowisku pracy:
a) ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych oraz aktów wykonawczych do wymienionej ustawy;
b) ustawy z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów oraz aktów wykonawczych do wymienionej ustawy;
c) ustawy z dnia 4 kwietnia 2014 r. o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów oraz aktów wykonawczych do wymienionej ustawy;
d) ustawy z dnia 4 listopada 2016 r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem” oraz aktów wykonawczych do wymienionej ustawy;
e) ustawy z dnia 15 grudnia 2022r. o szczególnej ochronie niektórych odbiorców paliw gazowych w 2023 roku oraz w 2024 roku w związku z sytuacja na rynku gazu;
f) ustawy z dnia 23 maja 2024 r. o bonie energetycznym oraz o zmianie niektórych ustaw w celu ograniczenia cen energii elektrycznej, gazu ziemnego i ciepła systemowego;
g) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
h) ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. – Prawo ochrony środowiska (art.411 ust.10g).
2. Wymagania dodatkowe, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku:
1) umiejętność interpretacji przepisów prawa oraz ich praktycznego zastosowania,
2) umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole,
3) dobra znajomość procedur administracyjnych,
4) znajomość obsługi komputera oraz innych urządzeń biurowych,
5) dyspozycyjność, sumienność,
6) doświadczenie zawodowe przy obsłudze świadczeń rodzinnych.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1) Wymiar czasu pracy: pełen etat.
2) Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Starym Mieście, ul. Lisiecka 15a, 62-571 Stare Miasto.
3) Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie w pomieszczeniu sztucznie oświetlonym, znajdującym się na parterze budynku.
4) Praca wymagająca bezpośredniej obsługi klienta.
5) Wyjazdy służbowe związane z uczestnictwem w szkoleniach.
6) Warunki pracy na w/w stanowisku są zgodne z przepisami oraz zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy.
7) Pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony (w trakcie odbycia służby przygotowawczej zakończonej zdanym egzaminem z zastrzeżeniem art. 16 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych) w wymiarze pełnego etatu z możliwością jej przedłużenia.
5. Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) List motywacyjny.
2) Życiorys – curriculum vitae.
3) Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie – według wzoru dostępnego na stronie internetowej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej.
4) Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.
5) Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
6) Kserokopie świadectw pracy lub dokumentów potwierdzających staż.
7) Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych do celów rekrutacji.
8) Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych.
9) Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem Sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
10) Oświadczenie kandydata, iż stan zdrowia pozwala na wykonywanie pracy na stanowisku urzędniczym.
11) Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
12) W przypadku gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna – kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność.
6. Kserokopie przedkładanych dokumentów muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
7. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Starym Mieście, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.
8. Miejsce i termin składania dokumentów:
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Starym Mieście, ul. Lisiecka 15a, 62-571 Stare Miasto, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko: „Inspektora ds. świadczeń rodzinnych” w terminie do dnia 04.09.2024 roku (środa), (decyduje data faktycznego wpływu do Ośrodka), do godz. 14:00.
Dokumenty, które wpłyną do Ośrodka po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
9. Inne informacje:
1) Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Starym Mieście (http://bip.gops.stare-miasto.pl) oraz umieszczona na tablicy ogłoszeń Ośrodka.
2) Niespełnienie któregokolwiek z wymagań formalnych spowoduje odrzucenie oferty
na etapie oceny wstępnej.
3) Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania zostaną pisemnie poinformowane.
4) Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Kierownik
Maria Szumigalska
Stare Miasto, 21.08.2024 r.
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Referent ds. świadczeń rodzinnych i świadczeń wychowawczych
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Starym Mieście
ul. Lisiecka 15a, 62-571 Stare Miasto
tel. (63) 222 31 70 / fax. (63) 222 31 69
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Starym Mieście ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Referent ds. świadczeń rodzinnych i świadczeń wychowawczych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Starym Mieście
I . Wymagania niezbędne:
II. Wymagania dodatkowe:
III. Zakres wykonywania zadań na stanowisku:
IV. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Starym Mieście, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902 ze zm.)” i podpisane własnoręcznym podpisem.
Brak któregokolwiek z wymienionych wyżej dokumentów skutkuje odrzuceniem oferty.
VI. Warunki pracy na stanowisku
VII. Miejsce i termin składania dokumentów:
Wszystkie wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Ośrodka lub przesłać na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Starym Mieście, ul. Lisiecka 15a, 62-571 Stare Miasto, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko: Referent ds. świadczeń rodzinnych i świadczeń wychowawczych” w terminie do dnia 16-03-2018r. do godziny 15:30.
Decyduje data doręczenia dokumentów. Dokumenty, które wpłyną do Ośrodka
po upływie określonego terminu, nie będą rozpatrywane.
VIII. Inne informacje:
Stare Miasto, 01.03.2018r.
Kierownik GOPS w Starym Mieście
/-/ Maria Szumigalska
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Referent ds. świadczeń rodzinnych i świadczeń wychowawczych
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Starym Mieście
ul. Lisiecka 15a, 62-571 Stare Miasto
tel. (63) 222 31 70 / fax. (63) 222 31 69
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Starym Mieście ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Referent ds. świadczeń rodzinnych i świadczeń wychowawczych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Starym Mieście
I . Wymagania niezbędne:
II. Wymagania dodatkowe:
III. Zakres wykonywania zadań na stanowisku:
IV. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Starym Mieście, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1202 ze zm.)” i podpisane własnoręcznym podpisem.
Brak któregokolwiek z wymienionych wyżej dokumentów skutkuje odrzuceniem oferty.
VI. Warunki pracy na stanowisku
VII. Miejsce i termin składania dokumentów:
Wszystkie wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Ośrodka lub przesłać na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Starym Mieście, ul. Lisiecka 15a, 62-571 Stare Miasto, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko: Referent ds. świadczeń rodzinnych i świadczeń wychowawczych” w terminie do dnia 30-09-2016r. do godziny 15:30.
Decyduje data doręczenia dokumentów. Dokumenty, które wpłyną do Ośrodka
po upływie określonego terminu, nie będą rozpatrywane.
VIII. Inne informacje:
Stare Miasto, 15.09.2016r.
Kierownik GOPS w Starym Mieście
/-/ Maria Szumigalska
Dokumenty do pobrania: | |
Kwestionariusz osobowy (wprowadził: Agnieszka Kołacka 2024-08-21 15:22:25) | |
Oświadczenie o niekaralności (wprowadził: Agnieszka Kołacka 2024-08-21 15:22:44) | |
Oświadczenie o stanie zdrowia (wprowadził: Agnieszka Kołacka 2024-08-21 15:23:00) | |
Oświadczenie o zdolności do czynności prawnych (wprowadził: Agnieszka Kołacka 2024-08-21 15:23:31) | |
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych (wprowadził: Agnieszka Kołacka 2024-08-21 15:23:49) | |
Klauzula RODO (wprowadził: Agnieszka Kołacka 2024-08-21 15:24:02) | |
wszystkie dokumenty | |