Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Starym Mieście
Bip - Strona główna

O nas

Aktualności »

Pomoc społeczna

Świadczenia rodzinne

Pomoc dla obywateli Ukrainy

Za życiem

Rodzina 500 Plus

PROGRAM ,,CZYSTE POWIETRZE"

Dodatek osłonowy

Dodatek węglowy

Dodatek elektryczny

Dodatek dla gospodarstw domowych

Dodatek osłonowy 2024

Dodatek gazowy

Bon energetyczny

Fundusz alimentacyjny

Karta Dużej Rodziny

Wielkopolska Karta Rodziny

PROGRAM OPERACYJNY POMOC ŻYWNOŚCIOWA 2014-2020

Stypendia szkolne

Dodatek energetyczny

Dodatki Mieszkaniowe

Nabór na wolne stanowiska pracy

Zespół Interdyscyplinarny

Zapytania ofertowe

Kontrola zarządcza

Sprawozdania finansowe

RODO

Deklaracja dostępności

Wspieranie rodziny

Projekty GOPS

Zadania realizowane z budżetu państwa lub państwowych funduszy celowych

Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych Gminy Stare Miasto na lata 2016/2025

Standardy ochrony małoletnich

walidacja css walidacja html
Strona główna » Nabór na wolne stanowiska pracy » Ogłoszenie o naborze na wolne stanowiska pracy
A A A

Nabór na wolne stanowiska pracy: Ogłoszenie o naborze na wolne stanowiska pracy

 

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ

W STARYM MIEŚCIE

z dnia 21 sierpnia 2024 roku

 

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Starym Mieście ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze:

 

Inspektor ds. świadczeń rodzinnych

 

w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Starym Mieście,

ul. Lisiecka 15a, 62-571 Stare Miasto

 

1.      Wymagania niezbędne (konieczne do podjęcia pracy na stanowisku):

1)      Obywatelstwo polskie.

2)      Wykształcenie wyższe na kierunku administracyjno-ekonomicznym, mile widziane ukończone kursy pracownika administracyjno-biurowego, a także w zakresie pracy socjalnej.

3)      Staż pracy: minimum czteroletni staż pracy na podobnym stanowisku lub w jednostkach administracji samorządowej.

4)      Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych.

5)      Brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

6)      Nieposzlakowana opinia.

7)      Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na powyższym stanowisku.

8)      Znajomość przepisów prawa związanego z problematyką na stanowisku pracy:

a)      ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych oraz aktów wykonawczych do wymienionej ustawy;

b)      ustawy z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów oraz aktów wykonawczych do wymienionej ustawy;

c)      ustawy z dnia 4 kwietnia 2014 r. o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów oraz aktów  wykonawczych do wymienionej ustawy;

d)      ustawy z dnia 4 listopada 2016 r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem”  oraz aktów wykonawczych do wymienionej ustawy;

e)      ustawy z dnia 15 grudnia 2022r. o szczególnej ochronie niektórych odbiorców paliw gazowych w 2023 roku oraz w 2024 roku w związku z sytuacja na rynku gazu;

f)       ustawy z dnia 23 maja 2024 r. o bonie energetycznym oraz o zmianie niektórych ustaw w celu ograniczenia cen energii elektrycznej, gazu ziemnego i ciepła systemowego;

g)      ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;

h)      ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. – Prawo ochrony środowiska (art.411 ust.10g).

2.      Wymagania dodatkowe, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku:

1)      umiejętność interpretacji przepisów prawa oraz ich praktycznego zastosowania,

2)      umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole,

3)      dobra znajomość procedur administracyjnych,

4)      znajomość obsługi komputera oraz innych urządzeń biurowych,

5)      dyspozycyjność, sumienność,

6)      doświadczenie zawodowe przy obsłudze świadczeń rodzinnych.

3.      Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

    1. Udzielanie informacji dotyczących świadczeń rodzinnych, bonu energetycznego oraz refundacji Podatku VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
    2. Przyjmowanie, ewidencjonowanie i rozpatrywanie wniosków dotyczących ww. świadczeń.
    3. Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie spraw dotyczących świadczeń.
    4. Przygotowywanie decyzji administracyjnych oraz postanowień w sprawach indywidualnych z zakresu przyznawanych świadczeń.
    5. Opracowywanie i przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach o jednorazowe świadczenie na podstawie ustawy z dnia 04.11.2016 r.o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem”.
    6. Przyjmowanie i przekazywanie odwołań od decyzji wraz z aktami sprawy organowi odwoławczemu.
    7. Przygotowanie list wypłat przyznanych świadczeń.
    8. Sporządzanie zapotrzebowania na środki finansowe.
    9. Prowadzenie bieżącej korespondencji dotyczącej świadczeń oraz dokumentacji świadczeniobiorców.
    10. Sporządzanie sprawozdań, materiałów statystycznych i analitycznych z zakresu świadczeń.
    11. Realizacja zadań w zakresie przepisów o koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego oraz współpraca z urzędami wojewódzkimi.
    12. Prowadzenie postępowań w sprawach nienależnie pobranych świadczeń.
    13. Odpowiedzialność za prawidłowe naliczanie wysokości świadczeń.
    14. Archiwizowanie i przekazywanie dokumentów do archiwum.
    15. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Starym Mieście.

4.      Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

1)        Wymiar czasu pracy: pełen etat.

2)        Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Starym Mieście, ul. Lisiecka 15a, 62-571 Stare Miasto.

3)        Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie w pomieszczeniu sztucznie oświetlonym, znajdującym się na parterze budynku.

4)        Praca wymagająca bezpośredniej obsługi klienta.

5)        Wyjazdy służbowe związane z uczestnictwem w szkoleniach.

6)        Warunki pracy na w/w stanowisku są zgodne z przepisami oraz zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy.

7)        Pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony (w trakcie odbycia służby przygotowawczej zakończonej zdanym egzaminem z zastrzeżeniem art. 16 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych) w wymiarze pełnego etatu z możliwością jej przedłużenia.

5.      Wymagane dokumenty aplikacyjne:

1)      List motywacyjny.

2)      Życiorys – curriculum vitae.

3)      Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie – według wzoru dostępnego na stronie internetowej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej.

4)      Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.

5)      Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.

6)      Kserokopie świadectw pracy lub dokumentów potwierdzających staż.

7)      Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych do celów rekrutacji.

8)      Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych.

9)      Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem Sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

10)  Oświadczenie kandydata, iż stan zdrowia pozwala na wykonywanie pracy na stanowisku urzędniczym.

11)  Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.

12)  W przypadku gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna – kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność.

6.      Kserokopie przedkładanych dokumentów muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

7.     Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:

Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Starym Mieście, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.

8.      Miejsce i termin składania dokumentów:

Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Starym Mieście,  ul. Lisiecka 15a, 62-571 Stare Miasto, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko: „Inspektora ds. świadczeń rodzinnych” w terminie do dnia 04.09.2024 roku (środa), (decyduje data faktycznego wpływu do Ośrodka), do godz. 14:00.

Dokumenty, które wpłyną do Ośrodka po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.

9. Inne informacje:

1)        Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Starym Mieście (http://bip.gops.stare-miasto.pl) oraz umieszczona na tablicy ogłoszeń Ośrodka.

2)        Niespełnienie któregokolwiek z wymagań formalnych spowoduje odrzucenie oferty
na etapie oceny wstępnej.

3)        Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania zostaną pisemnie poinformowane.

4)        Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

                                                                        

 

                                                                                                           Kierownik

                                                                                                    Maria Szumigalska

 

Stare Miasto, 21.08.2024 r.

 


 

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Referent ds. świadczeń rodzinnych i świadczeń wychowawczych

 

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Starym Mieście

ul. Lisiecka 15a, 62-571 Stare Miasto

tel. (63) 222 31 70 / fax. (63) 222 31 69

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Starym Mieście ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Referent ds. świadczeń rodzinnych i świadczeń wychowawczych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Starym Mieście

I . Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie wyższe o kierunku: prawo, administracja lub praca socjalna,
  2. posiadanie minimum 6-cio miesięcznego stażu pracy w administracji  samorządowej,
  3. obywatelstwo polskie,
  4. niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  5. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie  z pełni praw publicznych,
  6. nieposzlakowana opinia,
  7. biegła znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office, poczta elektroniczna),
  8. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.

 

II. Wymagania dodatkowe:

  1. sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, kreatywność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
  2. wysoka kultura osobista, dobra komunikacja interpersonalna,
  3. znajomość przepisów prawa, tj. Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawy o pomocy państwa w wychowaniu dziecka, ustawy o świadczeniach rodzinnych, o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, o pracownikach samorządowych, Kodeks rodzinny i opiekuńczy, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
  4. dyspozycyjność,
  5. umiejętność dobrej organizacji pracy.

 

III. Zakres wykonywania zadań na stanowisku:

  1. przyjmowanie i kompletowanie wniosków o ustalenie prawa do świadczeń rodzinnych  i świadczeń wychowawczych,
  2. przygotowywanie decyzji z zakresu świadczeń rodzinnych i świadczeń wychowawczych,
  3. sporządzanie zaświadczeń z zakresu świadczeń rodzinnych i świadczeń wychowawczych,
  4. prowadzenie rejestru wniosków i decyzji,
  5. obsługa programu informatycznego,
  6. sporządzanie sprawozdań, list wypłat, rejestrów,
  7. organizowanie realizacji świadczeń i koordynacja prawidłowości ich wykonania,
  8. prowadzenie dokumentacji przewidzianej przepisami prawa,
  9. przyjmowanie i obsługa klientów w sprawach świadczeń,
  10. doskonalenie zawodowe, doskonalenie form pracy, bieżące zapoznawanie się z aktami prawnymi i zarządzeniami,
  11. inne zadania przewidziane w ustawie o świadczeniach rodzinnych oraz ustawie o pomocy państwa w wychowaniu dziecka,
  12. wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika

 

IV. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym  datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Starym Mieście, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

 

V. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys (CV),
  2.  list motywacyjny,
  3. kserokopia dowodu osobistego,
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
  5. kserokopie świadectw pracy,
  6. oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
  7. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  8. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
  9. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na w/w stanowisku.

 

Wymagane dokumenty: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r.      o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902 ze zm.)” i podpisane własnoręcznym podpisem.

 Brak któregokolwiek z wymienionych wyżej dokumentów skutkuje odrzuceniem oferty.

 

VI. Warunki pracy na stanowisku

  1. warunki pracy na w/w stanowisku są zgodne z przepisami oraz zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy,
  2. zatrudnienie od 01 kwietnia 2018r. na czas określony w pełnym wymiarze czasu pracy z możliwością przedłużenia,
  3. z osoba, która nie była wcześniej zatrudniona w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, na czas nieokreślony albo na czas określony, dłuższy niż 6 miesięcy i nie odbyła służby przygotowawczej zakończonej zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym okresem wypowiedzenia,
  4. pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, podlega służbie przygotowawczej,
  5. częste kontakty z interesantami, sytuacje stresowe, zmienne tempo pracy, konieczność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji,
  6. odpowiedzialność za pracę oraz realizację zadań,
  7. praca przy komputerze.

 

 VII. Miejsce i termin składania dokumentów:

Wszystkie wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Ośrodka  lub przesłać na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Starym Mieście, ul. Lisiecka 15a, 62-571 Stare Miasto, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko: Referent ds. świadczeń rodzinnych  i świadczeń wychowawczych” w terminie  do dnia 16-03-2018r. do godziny 15:30.

Decyduje data doręczenia dokumentów. Dokumenty, które wpłyną do Ośrodka
po upływie określonego terminu, nie będą rozpatrywane.

 

 VIII. Inne informacje:

  1. Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Starym Mieście (www.bip.gops.stare-miasto.pl) oraz umieszczona na tablicy ogłoszeń Ośrodka.
  2. Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania zostaną poinformowane telefonicznie.
  3. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (63) 222 31 70.

 

  Stare Miasto, 01.03.2018r.

                                                                        Kierownik GOPS w Starym Mieście

                                                                                 /-/ Maria Szumigalska

 


 

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Referent ds. świadczeń rodzinnych i świadczeń wychowawczych

 

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Starym Mieście

ul. Lisiecka 15a, 62-571 Stare Miasto

tel. (63) 222 31 70 / fax. (63) 222 31 69

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Starym Mieście ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Referent ds. świadczeń rodzinnych i świadczeń wychowawczych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Starym Mieście

I . Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie wyższe o kierunku: prawo, administracja lub praca socjalna,
  2. posiadanie minimum 6-cio miesięcznego stażu pracy w administracji  samorządowej,
  3. obywatelstwo polskie,
  4. niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  5. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie  z pełni praw publicznych,
  6. nieposzlakowana opinia,
  7. biegła znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office, poczta elektroniczna),
  8. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.

 

II. Wymagania dodatkowe:

  1. sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, kreatywność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
  2. wysoka kultura osobista, dobra komunikacja interpersonalna,
  3. znajomość przepisów prawa, tj. Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawy o pomocy państwa w wychowaniu dziecka, ustawy o świadczeniach rodzinnych, o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, o pracownikach samorządowych, Kodeks rodzinny i opiekuńczy, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
  4. dyspozycyjność,
  5. umiejętność dobrej organizacji pracy.

 

III. Zakres wykonywania zadań na stanowisku:

  1. przyjmowanie i kompletowanie wniosków o ustalenie prawa do świadczeń rodzinnych  i świadczeń wychowawczych,
  2. przygotowywanie decyzji z zakresu świadczeń rodzinnych i świadczeń wychowawczych,
  3. sporządzanie zaświadczeń z zakresu świadczeń rodzinnych i świadczeń wychowawczych,
  4. prowadzenie rejestru wniosków i decyzji,
  5. obsługa programu informatycznego,
  6. sporządzanie sprawozdań, list wypłat, rejestrów,
  7. organizowanie realizacji świadczeń i koordynacja prawidłowości ich wykonania,
  8. prowadzenie dokumentacji przewidzianej przepisami prawa,
  9. przyjmowanie i obsługa klientów w sprawach świadczeń,
  10. doskonalenie zawodowe, doskonalenie form pracy, bieżące zapoznawanie się z aktami prawnymi i zarządzeniami,
  11. inne zadania przewidziane w ustawie o świadczeniach rodzinnych oraz ustawie o pomocy państwa w wychowaniu dziecka,
  12. wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika

 

IV. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym  datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Starym Mieście, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

 

V. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys (CV),
  2.  list motywacyjny,
  3. kserokopia dowodu osobistego,
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
  5. kserokopie świadectw pracy,
  6. oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
  7. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  8. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
  9. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na w/w stanowisku.

 

Wymagane dokumenty: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1202 ze zm.)” i podpisane własnoręcznym podpisem.

 Brak któregokolwiek z wymienionych wyżej dokumentów skutkuje odrzuceniem oferty.

 

VI. Warunki pracy na stanowisku

  1. warunki pracy na w/w stanowisku są zgodne z przepisami oraz zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy,
  2. zatrudnienie od 01 listopada 2016r. na czas określony w pełnym wymiarze czasu pracy z możliwością przedłużenia,
  3. z osoba, która nie była wcześniej zatrudniona w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, na czas nieokreślony albo na czas określony, dłuższy niż 6 miesięcy i nie odbyła służby przygotowawczej zakończonej zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym okresem wypowiedzenia,
  4. pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, podlega służbie przygotowawczej,
  5. częste kontakty z interesantami, sytuacje stresowe, zmienne tempo pracy, konieczność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji,
  6. odpowiedzialność za pracę oraz realizację zadań,
  7. praca przy komputerze.

 

 VII. Miejsce i termin składania dokumentów:

Wszystkie wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Ośrodka  lub przesłać na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Starym Mieście, ul. Lisiecka 15a, 62-571 Stare Miasto, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko:  Referent ds. świadczeń rodzinnych  i świadczeń wychowawczych” w terminie  do dnia 30-09-2016r. do godziny 15:30.

Decyduje data doręczenia dokumentów. Dokumenty, które wpłyną do Ośrodka
po upływie określonego terminu, nie będą rozpatrywane.

 

 VIII. Inne informacje:

  1. Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Starym Mieście (www.bip.gops.stare-miasto.pl) oraz umieszczona na tablicy ogłoszeń Ośrodka.
  2. Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania zostaną poinformowane telefonicznie.
  3. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (63) 222 31 70.

 

Stare Miasto, 15.09.2016r.

                                                                        Kierownik GOPS w Starym Mieście

                                                                                 /-/ Maria Szumigalska

 

drukuj pobierz pdf    

Dokumenty do pobrania:
Kwestionariusz osobowy
(wprowadził: Agnieszka Kołacka 2024-08-21 15:22:25)
Oświadczenie o niekaralności
(wprowadził: Agnieszka Kołacka 2024-08-21 15:22:44)
Oświadczenie o stanie zdrowia
(wprowadził: Agnieszka Kołacka 2024-08-21 15:23:00)
Oświadczenie o zdolności do czynności prawnych
(wprowadził: Agnieszka Kołacka 2024-08-21 15:23:31)
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
(wprowadził: Agnieszka Kołacka 2024-08-21 15:23:49)
Klauzula RODO
(wprowadził: Agnieszka Kołacka 2024-08-21 15:24:02)
 
wszystkie dokumenty
 

wstecz